lagu hebat

Ok, serious, semalam Ika tengok cerita "The Stranger", sampai sekarang message cerita tu tak sampai samapai ntah apesal. Tapi serious. Memang lah saya tidak faham apa yang pengarah tu cuba sampaikan. serious.

Tapi ape yang saya tahu, cerita tu bapak seram. COP! bukan, dia cam suspen gitu! yeap! suspen.

(jump)

Ok bulan ini, saya ada tiga lagu hebat yang saya sangatlah suka.

1) Hush Hush (I will survive) by PCD
2)New York by Jay-Z & Alicia Keys
3) UNITED STATE OF 2009 (BLAME IT ON THE POP) .


Lagu united state sangat lah hebat dan AWESOME! sesumpah. kamu-kamu di luar sana sangat lah perlu dengar lagu ini. memang sah kamu-kamu akan terlopong seperti mana saya pada mula nya dengar lagu ini.(alamak kantoi, takpe, move along, buat-buat buta)

hari ini saya di CC buat assigmnt sambil bukak myspace, facebook dan youtube at the same time, orang tersayang saya ada di Shah Alam dan Kedah. saya sangat rindu kan mereka. MAYAH<33

jadi, hari ini nampak nya, saya tersangat lah buzy(maybe baby). tapi, kite tengok je nanti. huah:DD

(ps; kepada kamu-kamu yang ada lagu United State of 2009 (Blame it on the pop), sila-sila lah bluetooth kepada saya. pasal saya tersangat lah memerlukan nya, untuk buat nari-nari:DD.)



No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)