uh-oh



Im not ready for high-heels with no heels. . serious. I mean, yeah, I know, I’ve done something yang Gaga je sanggup buat, but, high-heels with no heels are like, sekumpulan kupu-kupu kat dalam perut thoo~. I mean, come on, look at that. It just, don’t look, very, selamat, for me. . and yet, my friends are like, “come on Ika, I’ve seen you wear 4inches-pencilslim-higheels..” and I’m like, “ Hey, atleast ada support..”. I mean, yea, I know yang heels tu tak support ape-ape pun cuz bila you pakai high-heels you nye weight sume akan turun kat you toe, but still, the existence of heels kat belakang tu memang cukup untuk menyokong/menaikkan tahap confident Ika untuk run guna high-heels tu pun. But highheels with no heels, uh-oh. No no no.

(at last, korang dah tau dah nak dare Ika pakai ape lepas ni kan, well, good luck mencari highheels with no heels for me~ hah! (ika tengah berdoa supaya korang takjumpe highheels with no heels tu. Oh God..)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)