hello, saya Ika,
dan I love Gold,
Leopard-Print-Everything,
Big-Heavy-Vintage Rings & Bracelets ,
Chunky Heels Oxford and Boots..
Alot of Boots..
(I always hated to wear gold, but to keep 'em untuk masa depan,, YEA SURE!)



(Fur is a big NO-NO from me. Bila saya pakai Fur, saya teringat kucing-kucing saya. Dan benda tu, tak cool langsung..)


(My grandma WAS, i mean IS(still) a shopaholic. Dan ada good taste. So most of her accesories waktu dia muda-muda dulu dan tak guna sekarang *vintage*, saya dah 'cop dulu. hehee)


(My mum wont let me pakai High-heels saaampai lah I 16 years old. Nafsu tu saya pendam sampai lah hari jadi saya yang ke 16. And bila saya dah dapat 'lesen', saya terus beli 4inch high-heels. And masih bercinta dengan nya. saya cuma pakai heels 4inci keatas, ataupun kasut bata sahaja. Nothing in between.)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)