Blazer I yang koyak tu la You ollss (apahal?haha)

Greetings human,,?
Salam.
Ok, berikut adalah, Boyfriend ke-4 saya, merangkap blazer kesayangan, merangkap cinta sejati, merangkap baju terhebat, merangkap David Bechkam kepada Leopard Victoria.

Yes people, saya dengar, yes,, ini lah dia blazer yang awesome itu, yess,, ini lah dia cinta sejati saya dari form 2..
dan kini,,
ianya telah robek!
" ,, aduh aduh, aduh, aduh aku tertipuuuuu,,
oh aduh aduh, aduh aku meranaaaaa,,
oh aduh aduh, aduh aku sengsaraaa,,,
oh aduh aduh, aduh robek hati ku,, robek hati kuu~ "


WADUH! ROBEK NYA BESAR SEKALI YEA BIBIKKK!!!!
( bhahaha,, jadi pembetulan kat sini, saya 'pure melayu' ye you ouls,, bak kata Amir Afandi Omar *perghh! tepuk sikit! I hafal nama penuh you kott! scary tak scary.. haha:DD* = MELAYU SEJATI )
,,so anyway,,


DIA DAH TERKOYAK DAHHHHHHHHHH!!!!!
huuuuu ); besar annn, besar annnnnnnn

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)