Blazer aku,, BLAZER AKUUUUUUUUUUU!!!!






"... Can't get you off my mind
I've tried my best to be a man and be strong
I've drove myself insane
Wishing I could touch your face
But the truth remains..

You're gone..
You're gone..
Baby you're gone
Girl you're gone, baby girl, you're gone..
You're gone..
You're...
.... "



Laundry Day didnt go very well

SAYA TELAH BERSALAH KERANA TELAH MENGOYAKKAN BLAZER KESAYANGAN SAYA
why,, why so soonn my darling~~

Whyyyyyyyy???!!!!!!!!

engkau bagaikan,, boyfriend ku yang ke,, ,, empat,,
*selepas koleksi kasut-kasut ku, taylor lautner, jacket leopard dan handphone ku..*....

WHYYYYYY!!!!!!

waktu beli kau dulu, aku sayang gila kat kau,, pasal kau mahallllllll~~~ Waktu tu aku tak matang lagi, , mungkin.. Tapi yang penting nye, sekarang,, kau,, dah,, KOYAKKKKKKKKKK!!! Setelah,, dari aku form 2 kita bermadu asmara bersama, kau teman aku dari form 2, 3, 4, 5, dan sekarang aku dah masuk U, dah semester 3 dahhh,, sekarang kau dah koyakkkk,, sekarang baru kau koyakkkkkkkkkk.... Walaupun kau dulu aku jarang pakai, tapi sekarang,, aku sangat suka pakai kauuu,, kau sendiri tau annnnn... Aku malas nak pakai baju kurung hari isnin,, aku pakai kau,, supaya tak kene saman dengan pak guard,, bila ada presentation pun aku malas pakai baju kurung, aku pakai kau, sekali dengan baju leopard print aku yang agak awesome tu, dengan jeans aku yang agak grunge-looking tu, sekali dengan kasut bata yang ala-ala converse tuuuu,, PERGGGHHH!!! waktu tu aku rasa hebat gila,, pasal kau lah blazer,, pasal kau lah aku confident bile buat presentation kau tau akkkk...!!! Sangat awesome doe kau ,, kau dan baju leopard print aku yang agak-agak macam beli dari Forever 21 *walaupun beli guna katalog je tu* sangat lah macam DAVID BECKHAM DENGAN VICTORIA BECKHAM KAU TAU AKKKKK!!

-,,,,,,,,,,,,,,,,-
aku sedih gila sekarang weii,, sedih sangattttt

aku jaga kau,, huhh,, orang nak pinjam pun aku tak bagi,, *kecuali ada la Akak senior tu pernah pinjam sekali, tapi lepas tu dah tak bagi dah..*

TAPI!
Aku sumpah sayang kauuuu,, sayang sangatttttttttttttt!!!!

WHYYYYYYYYYYY WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!


(ika tidak dapat menahan
kesedihan yang menimpa.
sila jangan salahkan saya,
saya memang pernah
masuk kelas drama
semester lepas dan waktu sekolah
siap jadi wakil sekolah.
sila memahami. .
apahal?)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)