Kasut awesome dan Audrey Kitching

hello rakan, korang ingat lagi pasal belog lepas saya tentang laman web yang jual kasut (dan barang-barang lain) yang awesome tu?
tak ingat?? nvm.. ..

leclothespo.blogspot.com
so, salah satu dari pada kasut tu ialah,, yang ini...



Its pink. Not gorgeous. Langsung. Untuk saya lah kan. Pink is not my colour, so,, .. yea. But then, tadi sedang saya berseronok membaca belog AUDREY KITCHING,
tiba-tiba saya ternampak ini,, ,,


Nampak? tak? sila lihat kasut beliau, sila sila..
Jadi , waktu tu saya dah macam,, 'what?? macam kenal.. ..' Ok, jadi secara sah nya, AUDREY yang hebat ini telah membeli kasut yang awesome itu. Ika, ini secara sah nya yang awak boleh beli apa yang 'orang awesome' pakai. serious sikit.


Wonder lah kalau ternampak Lady Gaga pakai kasut yang sama design macam mine. . I'll scream and post about it 10 times. serious sikit.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)