Debate. cissssss

Ok, here we go.

Last Friday, pagi, I went out shopping with my friend Fya. (shopping barang untuk kelas ok..) And well,, lepas je dari shopping tu, tengah on the way balik, I dapat lah call ni,, from my coordinator.. Dan panggilan itu seperti ini,,

Ika : Hello.
En.Amir : Ye, ini Wan Nur Shafiqah ye?
Ika : Aa, ye saya...
En.Amir : Macam ni lah ye Wan, awak dan rakan-rakan awak telah dipilih ye untuk mewakili fakulti untuk debate yang akan berlangsung nanti ye..
Ika : Aaa, debate?? (losing control, tekanan suara bergetar, try control. humm!) ,, Debate?
En.Amir : Ye, awak dan rakan-rakan awak ghgsavfisavf fsaugdfsadh hdasufbcueuieucvsa

(waktu En.Amir tu cakap, otak saya kosong kejap. pandangan saya kabur,, oooo shissshh! sedar kepada realiti ika, kembali lah awak kepada realiti!)

En.Amir : ,,, .... .... jadi pada petang ni pukul 5.30 lepas awak habis kelas, akan diaadakan meeting lah dengan beberapa lagi kawan awak yang terpilih juga untuk debate ni,, awak tolong inform kan dekat mereka yang terpilih ni ye,,
Ika : ... .. .. (mulut terlopong,, ) ... ... ... ...
En.Amir : Wan?
Ika : Aaa, ye saya. Nanti saya inform dekat mereka.. Siapa ya kawan-kawan saya yang terpilih tu Encik?
En.Amir : Ye,, Wan Nur Shafiqah, Adli Nazrin,, Farah Liyana, Megat,, ,, kbfebfyusb ,, uberwfvcyvs,, bygebyged

then, tau-tau je, conversation end..

serious..

the question is,,
WHY ME? WHYYYYYYYYYYYYYYY????????
MY FIRST LANGUAGE IS BAHASA MELAYU, WHYYYYYYYY??????????

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)