Debate. cissssss 2

Saya, tidak suka pergaduhan.

Suasana yang penuh keperitan.
Suasana yang penuh warna merah.
Manusia membina rasa sakit keatas tubuh masing-masing.
Merayapkan air merah dari saluran badan keluar dari sistem badan.

Saya, tidak suka perdebatan.

Suasana yang terlampau bising.
Suasana yang regang.
Penuh dengan manusia yang membicarakan hati dengan mulut dan air tidak bersudah.
Memerit tekak bagi meluahkan otak.

Saya tidak suka.


Perdebatan itu suatu kerja yang bersih, sangat bersimpang dari pergaduhan. Itu realiti perdebatan.
Sesungguhnya, kerja bersih itu digeruni oleh saya kerana,, ,,
SAYA TAK RETI LAH NAK BERDEBAT-DEBAT NI!!!!!!


lagi-lagi in english.. memang lah kukuh sebabnya untuk saya menggigilllll!!!!!

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)