selamat tahun baru :D



Hello rakans:)

Mula sekali saya nak ucap, SELAMAT TAHUN BARU 2011 !! alhamdulillah saya masih disini, bernafas dengan penuh sempurna:) kalau nak lebih tepatnya, saya, berada tepat didalam kotal katil saya dengan 4/5 peratus daripada barang diatas katil ini ialah barang-barang yang perlu dipack kedalam beg untuk saya balik ke Kota London pada hari esok ..

Ye, saya balik esok, pagi yang benarnya flight tu gamak nya, tapi tak siap pack lagi. -,-' heeeeeeee


..


seterusnya,,,

Jadi secara sah nya saya nyatakan dekat sini di belog sejati yang agak rapuh tapi masih kukuh ini, dah la hari tu cuti aku update sikit gile. (kalau nak dibandingkan dengan update orang lain lah waktu cuti lah kan, tapi yang benarnya memang boleh bandingkang dengan diri sendiri pun. Last sem cuti sampai hambek kau 70update satu bulan. kat sini aku pun cakap, "Ika, sesungguhnya, kau tak ada life." haha)

Tak de lah, cuma bergurau kat sini ye (ika cuba menepis realiti). phhhh! . Tapi serious lah, kali ni update sikit untuk cuti, ni pulak nak menambah nak masuk 'sekolah' balik dah, memang tidak bergeraklah kan belog aku kan kan kannn. Tapi tak apa lah, selagi yang termampulah kan.

So, yea. selamat tahun baru.. bagaimanakah anda menyambut tahun baru anda?? Saya menyambut tahun baru saya 2011 dengan beronline dan membuzykan diri dengan menghantar wish kepada semua rakan-rakan di facebook. (memang aku sempat bagi sampai orang nama start huruf H je. soooorry gile, mata dah layu sangat. haha)

Bagaimana pula anda menyambut satu hari sebelum tahun baru?? Saya menyambut nya dengan pagi mama buka lagu nasyid, packing barang, pergi IKEA beli barang untuk rumah dekat Kota London, pergi The Curve untuk menyakitkan mata, makan Sushi, dan Kuey Teow Sup dari pasar seksyen 6 yang sangat lah sedap yang pernah saya promote dulu. heheeee

Bagaimana anda menyabut hari pada tahun baru anda?? Saya tidak dapat menjangka saya punya, tapi yang sah nya, esok saya mendaftarkan diri di Kota London. yeyyyy~~

Jadi, 2011. angka yang indah sebenarnya. tahniah kepada mereka yang lahir pada 11hb 11, kerana hari jadi anda kali ni awesome gila. 11 / 11 / 11 . cool kan angka tu. memang elok untuk buat tarikh perkahwinan kepada sesiapa yang merancang nak kahwin tahun ni. Kepada yang masih belajar, "kau jangan nak menggatal." *senafas pesanan aku.* haha >D

Saya tahu seorang yang lahir 11hb 11.. NADIA FARHANA MAHMOOD~ jiran dari aku darjah satu. dia lah yang pernah tengok aku hodoh gila dan bertapa nerd nya aku pergi sekolah guna beg tarik sambil rambut panjang aku kene buat siput kat belakang *pasal rambut aku panjang gila sampai pingang time tu* , sambil tangan kiri aku pegang basket rotan yang berisi lunch box, air mineral satu botol, air sirap satu botol, dengan sebiji epal. Yes -,-' kalau aku cakap macam ni korang mesti macam fikir ,"mane ade, tak ah, tak ah, tu macam budak-budak kat dalam TV je, tipu je.", kat sini aku bagitahu korang," ITU AKU LAH WEI, aku tau lah kan.... -___-' "

tapi serious, saya memang bawa macam tu hari-hari. agak nya, memang pasal tu lah kalau nak fikir kawan saya waktu sekolah rendah sikit aja kan.
*bukan 'agak' lagi dah Ika, memang kenyataan.*

..

asal jauh gila bersimpanggg,,

Anyway, selamat tahun baru. kepada mereka yang belajar di Kota London, nanti senang-senang kita jumpa lah an, pastu takda hal lah kalau I tak kenal you pun tapi jangan lah segan silu kan cakap Hi. sesungguhnya, I ni melayan orang nya *kecuali pervt*

sekian!
yang benarnya, aku sendiri takfaham apa motif yang aku nak sampaikan kat dalam entri ni. kat sini, aku sentap.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)