First Assignment

Duduk dihadapan laptop pada tengahari Ahad doing nothing adalah suatu benda yang paling bodoh saya pernah buat untuk tahun ini. Seminggu masuk kelas dah ada 3 assignment yang perlu dihantar minggu depan. Hmm, minggu depan bunyi nya macam lama lagi, lets just said, perlu dihantar lagi dua hari. Tolak satu hari untuk binding semua, so, perlu di siapkan hari ini. Ciss.

Assignment pertama dari kelas printmaking. Kami dikehendaki untuk menulis 5-6 page of History of intaglio dan menceritakan tentang teknik intaglio, dan tentang artis intaglio. Nice. Padat, Alhamdulillah.

Assignment kedua dari kelas painting. Kami dikehendaki untuk menulis 8-9 page of seorang artis landscape bersama tiga karya beliau dan juga kritikal dari aspek formalistic. Sangat part 2. Serious. Dan sekarang saya dah hamper lupa apa itu aspek formalistic. Ciss.

Assignment ketiga oleh Lecturer Art History saya, iaitu untuk menceritakan tentang art. Basic tentang art. Agak mudah kalau anda bernama Adli Nazrin atau Farah Liyana but a,, kalau anda bernama Ika Zkflee, yeap. Anda perlu bekerja dengan lebih keras dalam bab-bab ini.
kerana otak anda agak lembab . aka beberk.
Tapi aku tetap bersyukur. Atleast aku ada otak.

Moving on..

Jadi disini saya duduk menaip belog sedangkan assignment-assignment saya pun tidak tersiap-siap lagi. Hmm.. wish me luck.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)