Londons calling

happy new year Happy new year
HAAAPPYYYYY NEW YEARRR~~
hehe,, now, I dah abes packpack,, time untuk balek LONDON~ forever summer london~
(and ok, I knw, korang cam pelik, asal london,, and even ada orang like jumpa Ika and cam tanya,
"bukan ke you dah nak start masuk U balek? still ada time nak pegi London?"
well peeps,, U i kan kat London,, takkan lah korang taktau? haha
no lahhh~ yess, I'm still studying in Uitm Lendu Malacca, but instead of panggil Lendu, I cam upgrade dia sikit,, ,, kan best tue~~ LONDON~~ ceeeahh!~~
haha
: the reason why I panggil Lendu is not pasal sajesaje je, but, ramai my friends yang freehair kat sana, diorang cam lepaskan rambut( i dont know about you but, kalau I freehair, and I duduk kat Lendu, I would dfntly ikat my hair because rimas and panas),, sedangkan Lendu tu sangatsangatlah panas,, soo,, yeahh,, LONDON~~.

anyway,, amm, so, ini first blog untuk year 2010~ WOWW~~ haha,,
happy new year everybody:))
(see you in London)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)