title'less'

And so, here we go again. I seriouly rinddu untuk blogging (like crazy already).. so little time, so much to say. My mums aura tetiba meresap ke dalam juwa ku,lalu menusuk ke kalbu untuk ku perahkan kepada mu.
(dont even bother on asking me ape yang I just said cuz seriously, i-dont-really-understand-what-im-saying?)

but seriously, life kat University mengajar Ika untuk berdikari.
No more kereta untuk pegi class, no more ice-cream di tengah panas, no more lepak2 after class, no more air-cond (like I really kesah about air-cond selama ni - duhh)..

and I mesti cakap, memang betul la ape P.U.M selalu cakap,, "mandirin" . no, maksud dia bukan 'mandi', no, 'mandi sendiri' is not the maksud also. but mandirin menurut P.U.M, bermaksud, berdikari.. which, ape yang Ika tengah buat sekarang (again, like, - duhh)

anyways, kalau Ika ade extra time, Ika, insyaallah akan update blog ni.. Even tho tak ramai followers, but still, its like updating your diari.. And of course I know my parents akan bace blog ni,, kan kan ma, ayah.. I can seeee youu~~~ haha,, and also to my BF&F&F&F,, i know some of you guys akan bace gak blog ni (walau pun dah puas dengar Ika bebel pasal my story-ry-ry kat talifon, right guys?)

and a, yea, I try nak masuk kan gambar, kalau Ika dah betul2 takde mase, k guys..

xoxo ika zee

1 comment:

  1. nice blog.. abg type yg kena ada gambar kalau kat blog.. eheh, but anyway... keep on writing yeh... really nice writeup

    ReplyDelete

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)